23 dic 2015

Concurso mascota

No equipo de Novas Tecnoloxías estamos a buscar mascota, por iso imos crear este CONCURSO no que queremos darvos a todos e todas a oportunidade de crear a mascota que máis vos guste relacionada coas novas tecnoloxías.
Trátase dun concurso libre; a mascota pode vir feita a man utilizando a técnica que máis vos guste; pode vir deseñada con ordenador; pode facerse a partir de materiais de refugallo...
A data límite para entregar as vosas creacións será o venres 15 de xaneiro, e ao longo da seguinte semana decidiremos a mascota gañadora, que por suposto levará un agasallo como premio.

Animámosvos a todos e todas a participar!

9 dic 2015

Siluetas Orientación Andújar



Matrix Game







Concurso TIC mes de decembro



Activa a túa mente

Para lograr un eficaz desenvolvemento da nosa intelixencia é moi importante activar a nosa mente. O cálculo mental, a habilidade á hora de solucionar problemas, a orientación, a memoria, a atención... son capacidades que nos van facer máis competentes na nosa vida diaria e que se perfeccionan con entrenamento.

É por iso, que imos comezar unha nova sección neste blog, Activa a túa mente, na que iremos poñendo aplicacións para dispositivos móbiles, actividades on-line e consellos para as familias que favorezan a estimulación cognitiva.




1 dic 2015

LA CUEVA DE TRAGAPALABRAS

imagen del recurso


Aplicación interactiva y multimedia cuyo objeto es servir de apoyo al aprendizaje de la lectoescritura para alumnos del primer ciclo de Educación Primaria, y en algunos casos, para los del último nivel de Infantil 
(5 años). También se contempla la posibilidad de que pueda ser utilizada por alumnos cuya lengua materna no sea el castellano y estén iniciándose en su aprendizaje.
La sección más importante, presentada como la cueva del dragón a cuyos distintos niveles se accede mediante un pasaporte ("permiso de engañadragones"), es una colección de juegos interactivos agrupados tras diferentes puertas numeradas del 1 al 9. en ellas se ofrecen actividades de creciente dificultad, como asociar parejas de palabras-dibujos, identificar dibujos, resolver sopas de letras, formar palabras o formar sencillas frases, entre otras. Se incluye asimismo un editor de fichas para que el profesor pueda diseñar e imprimir  sus propios materiales complementarios.
CONTENIDOS: comprensión, lectura y producción de palabras y pictogramas; traducción de imágenes al lenguaje verbal, correspondencia entre grafía y fonemas, discriminación entre sonidos,...